Dispans

Mina löften har gått lite sisådär, överlistar mig själv hela tiden. Jag fick dispans av evve för att köpa en skinnkjol. Nu står jag här och vrider och vänder i den, är den äckligt snygg eller ser min rumpa ut som en stor svart skinnsoffa i den? Faan äre en keeper eller?
Försökte just ta kort och visa men soffkänslan ville inte riktigt komma med, ska försöka sen igen. Behöver smakråd.


Idag blev det ingen träning för min del, har haft fullt upp hela dagen. Eller att bära hem micro på tio kilo var ingen barnlek, snacka otymplig. Är så tacksam att oscar inte fick chansen att slakta mina biceps igår för då hade det nog varit omöjligt. Jag har köpt en micro och den funkar skitbra!
Nu rusa, hockey och öl härnäst. KUNG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0