Domedagen.

Imorgon äre söndag. Jag undrar ifall det är sista dagen för störstvackrastbloggen för en framtid, kanske en evighet. Ska överlägga med sperman. För jag ha ju som två bloggar, tre tillochmed, men är dålig på blogga så då rör jag ihop allt på den här istället, så det är ju inte riktigt syftet.  Och herman är sämst i världen just nu, både på träna, äta och blogga. Och prata med mig, jag har fortfarande inte fått veta hemligheten. Eller vad tror ni folkens? Får jag noll kommentarer på detta inlägg så slutar jag skriva här helt och fullt. De ni!!!!!



Gissa bajset (bilden)?



Vi ser väl om vi ses igen då kära läsare, vänner, stalkers, fjortisar, betydelselösa människor


Kommentarer
Postat av: Herman

Neeej! Min dator är snart igång så jag kan lägga upp lite bilder!

2010-10-10 @ 22:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0