Gubben lever!!


Jag hade nästan gett upp hoppet om min ipod, Josephines Gulden. Funkar inte att ladda i väggladdaren och datasladden är försvunnen sen lääänge. Plötsligt händer det. Sladden som var borta återfinnes helt plötsligt, det är samma sladd som jag laddat gulden med i ett halvår sisådär.. Bara det att den var ihopkopplad med en dosa. Heheh jag är ett geni!
Tack och lov fungerar den i datorn.
Jag har formaterat ipoden, den har tappat vettet men det kommer väl tillbaks med tiden. Innan jag återställde den hade den som en liten insiderhjärna som förstod att man inte ska spela Lasse Lindh när jag står på järnhästen. Det är ju deppochdö-musik. Inte peppochkör. Och ja laddade hem (olaglig, living on the edge) massa musik. Hälften var buggat så låtarna bryts efter cirka fem sek. Lika glad för det är jag, för sladden finns och det är bara att byta ut. Aldrig mer samma musik i ett halvår!

 Kid cudi. Wunderbart!


Ikväll har jag tränat järnhäst och biceps, en muskel som tydligen finns på kroppen. En sån som jag aldrig tränar annars. Men då äre ju himla tur att någon uppmärksammar den. Körde as usual ett superduperset med typ hundra reps och imorn kommer jag inte kunna äta någonting på hela dagen på grund av det. Armarna är doeeda.

Såg den starkaste tjejen eveRR på gymmet idag. Hon gjorde burpees (armhävning, hoppa fram med fötterna till armarna och upphopp) och i hoppet greppade hon "jävulsstången" och gjorde en chin på det. Helt galet, jag kunde inte fokusera på annat än räkna hennes mördargrejer. Tio på rad. Gudändå. Jag är en mes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0