Hallihallå

Herregud, kan knappt komma ihåg när jag skrev här sist. Skolan tar verkligen upp all tid och så har jag tappat bort min sladd till mobilen, alltså kan ajg inte lägga in några roliga bilder :(
Men livet går vidare för det! Idag har jag testat på en sport jag inte trodde fanns  - Tennis. Fruktansvärt irriterande sport eftersom jag hela tiden träffade bollen med kanten av racket..

Undra vad Jossan gör ikväll? får nog ta och ringa henne sen.
Måste fråga om hon färgat håret med. Tyckte det såg ut så på bilden :) Mycket snyggt.
Annars går allt i träningsväg bra. dock har jag lagt på mig 5kg(!) sen i somras. Men sålänge det inte sätter sig i ansiktet så tycker jag än sålänge att det inte är någon fara.

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0