ipodnano, my friend.

När jag är på gymmet så her jag på min ipod och skakar om den, vips på shuffle (alla låtar i ipoden (alla jag har på datorn) spelas upp slumpvis) och det kan innebära surprisar. Kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv idag, först:
OBS NI MÅSTE LYSSNA SÅ LÅTARNA KOMMER IGÅNG ORDENTLIGT.

 och vidare till:
Hehhe

Kan tillägga att jag inte lyssnar på någon av dessa i normalläge, har haft en redhot-dag idag. Sjukt bra dom är!
Herman lyser fortfarande försvunnen men jag har fått ett tecken på liv från planeten halmstad. Han har en hemlighet som han inte kan berätta för mig för att hans sambo var brevid. Så vi ska ta det sen. Behöver jag säga att jag nästan exploderar av nyfikenhet? Det är typ som att vänta på tomten, nästan värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0