Kines=)

Kinesis var askul! Det var cirkelträning fast i en litenliten grupp med en pt och med specialmaskiner som var otroligt ergonomiska. Sjukt sköna maskiner faktiskt =) Jag ägde, de som kom efter mig var heela tiden tvugna sänka vikterna, hehe. 
Jag har tvättat hela morgonen, och målat en vägg. Lite besviken tror jag just nu, ville att färgen skulle vara mörkare. Dessutom tog den slut så det är fläckigt. Håller på kolavippa av ångorna, sprayfärg är inte nådigt. Tur jag inte har ett brinnande intresse för klotter, känner hur järncellerna stryker med mer och mer för varje sekund som går.

Nu ska jag strax bege mig mot stureplan och köra lite spinning. Fyfan va jag hatar spinning. Försöker verkligen hitta motivationen men den lyser med sin frånvaro. Försöker tänka att jag cyklar Mauritius runt bland sockerfälten men det blir nästan bara jobbigare för innerst inne vet jag att jag inte är där. Och hur solen skulle stekt mig. Fansfan va tråkigt det är. Aja dags att byta om, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0