"Limmat ihop gaddarna, fyfaan alltså"

Nu sitter jag här alldeles för mätt och ser beck. Tyvärr är det inte av soppan jag är mätt på. Den som skulle bli fantastisk. Den blev bra, men ser ut som om den redan varit en sväng i magen. Jag ska aldrig mer, observera aldrig, använda grädde eller creme fraiche i soppa. Egentligen inte i mat överhuvudtaget, misslyckas alltid då. Tur de bara är jag som ska äta av den!
Imorse och gympass1 gick lite som det ville. Bra, trots omständigheterna (tre dagars bakfylla, nyvaken och utan sömn, uttorkad och slö). Körde järnhäst och promenerade och sen en liten svängom med oscar och jag såg skadeglädjen. Så otroligt nöjd..
For hem och åt mammas extremt goda gnocci, slocknade i soffan, vaknade, städade, gjorde soppan, och sen gymmet återigen. Denna gång med Eve. Fan va kul med träningssällskap=) Och nu sitter jag här alldeles för mätt av mammas lasagne och ser beck. Paus, dammsugningen kallar. Skulle lagt ut bilder på soppan ifall den inte såg ut som den gör. Bildtorka sedvanligt. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0