Minusgrader i husknuten

Varit ute och sprungit en liten sväng nu på morgonkvisten, sjukt skönt väder. Lite kallt, eller jag hade för lite kläder. Måste köpa ett varmare löpställ. Hade dubbla tights och frös ändå.
Nu sitter jag och äter frukost, en filtallrik (hallonfil, linfrön, vetegroddar, mandlar, fullkornsflak, havregryn, dinkelflingor), ett ägg och en apelsin. Dricker ett supernice te som ja inte vet vad det är, men lösvikt iallafall. Ska börja dressa om och bege mig mot staden, Kinesis står på tur.

Igårkväll tränade jag på sats odenplan. Det var en fruktansvärd upplevelse. Inte en enda ledig järnhäst, och bara två lediga löpband. Ett trasigt och det andra i ett hörn. Noone puts baby in a corner;D Dessutom stank det svett. Jag brukar gå hem ifall jag luktar, det är pinsamt. Och äckligt framförallt. Pilates var en mysig upplevelse, trodde dock det skulle vara jobbigare. Men pilates var lite lagomt sådär en måndagkväll efter jobbet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0