Nudist JAVISST

Igår fick jag ett plötsligt infall att jag promp skulle ha på mig en gul bh som jag inte använt på huur länge som helst. Men, upptäckte att den var alldeles för stor (intressant, visst). Så jag tog ett kort och mmsade gabban. Hennes mobil kan inte ta emot mms, tydligen. Hon anklagade mig för att ljuga och att det "säkert är ett kort på en lampa lr så". Ack fick hon när internetkoden slutligen plingade. En jossenakenbild och en efterlysning.


SELF-FIVE, ÅH vad jag är rolig ibland

Btw så har jag inte ansträngt mig något alls idag mer än att springa runt i butiker, burit kassar och lyft pizza från tallriken till munnen. Helfestligt! Måste ju skaffa tillbaks det som en gång fanns så den överblivna gula bhn kommer till användning igen tänkte jag. Hehe. Imorn är klockan ställd på 05.30, spinning och core innan morgonmöte och en heldag i Kista, så dags att krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0