Sjukt kul

Hejheje!
Blev inga nittioen kilo marklyft, men ett så jävla kul pass med oscar. Jag är alldels jättetrött. Min ipod fick slut batteri när jag precis var klar med järnhästen, bara att ladda, MEN, om den helt plötsligt inte längre vill laddas då?
ÅÅh alltså jag pallar inte. Nu har jag i min ägo:
En ipod utan batteri som vägrar ladda
En bärbar dator utan några tangenter men med massa virus. Och ett batteri som fungerar cirkus fem minuter utan strömsladd.
En mobil med touchscreen som inte funkar för jämnan. Och man måste använda headset för högtalaren är typ paj.
En stulen kamera (dvs ingen kamera)

Och imorgon införskaffas säng och soffa. Och det finns så mkt jag vill köpa, både till mig och lägenheten.

Nu ska jag kura ihop mig i fosterställning på madrassen och ha ångest. Ångest över att jag har tjugotvå par jeans, ännu mer skor men ingen förbaskad tekniksak som fungerar korrekt. Och imorgon kommer jag vakna med ångest för att jag lät bli att stretcha idag. Jag ligger och flinar samtidigt som jag skriver, fasen va kul att klaga lite! Heheh hejsvejs

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Klaga bör man - annars dör man ;P

Prova installera AVG-free på datorn. Ett bra virusprogram som både jag och D har :)

2010-10-12 @ 11:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0