Återuppståndelse

NU har jag äntligen tagit mig tid till att skriva lite. När har man inte tid med det tänkte jag för några månader sen, men nu har det visat sig att tiden har fått fötter och jag har sällan en lugn stund.

Lite tips som jag har snappat upp:

Icas billiga vecka. Helt underbart. Jag köpte 1,5kg köttfärs för 60 spänn! Och nej jag skiter i om ena kossan kommer från Irland och den andra från danmark. Kött som kött.

Sen har jag och min vän gjort ett sensationellt köp idag. Vi har länge varit på jakt efter en soffa som skulle passa i vårat allt för stora vardagsrum, och igår fick vi en uppenbarelse på självaste blocket.

En soffa i mörkt mörkt mörkt brunt. Storlek - Gigant
Det visade sig att denna "billiga" soffa kostade 15 000 ny. Vad fick vi köpa den för?

1500 ! ! !

Helt sjukt. anledningen till priset var att det fanns en liten rispa i en av dynorna. men vad gör det när man precis fått världena myssoffa.
Kom och provsitt eller provligg den som vill :)

Måste ge lite cred till jossan med som skriver massa skoj som jag kan vila ögonen på.

NU ska jag återvända till böckerna.. kl 22.13.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0