Bak till ruta ett

Av mina tre första punkter på "att göra"listan så blev endast en struken på morgonen, en kommer snart och den tredje på onsdag. Fick ett tvåtimmars äventyr i regnet. Nu sitter jag och dricker kaffe och rensar i tidningshögen. Sparar recept, tips och tricks. Slänger resten. Det är en annan punkt, jag sölar inte..  

Ska strax bege mig mot gymmet, men ensam. Marie som skulle följa har bangat för sjuttioelfte gången ungefär, men ska försöka tvinga henne att följa mig och kolla på soffan sen. Ensam i en lagerlokal med någon som lägger ut en annons på blocket känns lite vemodigt. Eller så är det mitt mod som sviker. Sammalika.


Idag blir det järnhäst, all in på den. Nya öronpluggar och en glass (observera, halvliters) senare, dags att återinta positionen.


En fundering, får man snygg häck av easytone eller äre en myt?

Iallafall, tips för ökad förbränning och 1200 in på sparkontot:

Gå snabbare, skippa jackan så måste man hålla värmen
Stå istället för sitt när du väntar på bussen
Åk inte buss, far en kvart tidigare så kan man promenera
Gå baklänges



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0