helfail på mig.

Har jobbat på drottninggatan nu två dagar i rad och det tär på krafterna, att vara så hyperextremttrevlig i kassan 8timmar i sträck är ingen barnlek. Livia på jobbet (som förövrigt är en hysteriskt rolig prick) tyckte jag skulle gå hem för att jag är sjuuukast men jag är lite snål, äpplet faller inte långt från trädet.
Tryckte två ipren efter jobbet och gick till gymmet. Redan där ser ni fel numero ett

Sedan fel två, "mitt" skåp var upptaget (jag är josephine tvångstankar andersson)
fel tre, alla crosstrainers var upptagna. Ställde mig på ett löpband (fel fyra mina benhinnor) och upptäckte fel fem, pluppen på mitt headset var död och försvunnen. Sprang och letade efter den vid mitt skåp, tillbakblick till fel två, jag fick inte upp låset och kom på att ja hade mina saker på andra sidan rummet. Hittade den inte. 
Promenerade en kvart sisådär och helvedte vad tråkigt det är utan bra musik. Fel 6 råkade jag missa stopknappen så stannade inte exakt, utan på 15.01 vilket betyder att jag kommer att hälsa på i helvetet under natten.  
Fel 7 har jag inget med att göra men det stank sursvett i hela kondisdelen, ingen höjdare direkt.
Aja sen så tänkte jag göra lite bröst och vi vet ju alla att det är tanken som räknas och tur är väl det när varenda jäkla hantel är upptagen. Oharre va ja hatar att träna eftermiddagar!
Gjorde ca100 situps (vem försöker jag lura, jag gjorde prick hundra, räknade varenda en), gick mot solariet men kom fram till att jag tycker det är obehagligt så köpte en fetjävla godispåse till middag och nu kurerar jag mig tillsammans med den. Fel åtta jag gillar ju inte ens godis. Detta är sista gången jag äter godis, antecknat.
Fel 9, jag är fortfarande blekfet och har inte åtgärdat något av problemen idag. Älskar det ordet, alla förstår precis hur man ser ut då man är blekfet.


Sen går det lite framåt med möbelfrågan, jag har införskaffat ett soffbord och en tavla.
Men det är väl inge fel med att sova på bordet?
Nu när jag hänger så mycket på blocket kan jag bara konstatera, FYFAN va fult de allra flesta verkar ha hemma.  Måste vara samma människor som köper en bajsrosa manchesterkjol, jag ryser varje gång jag rör den för att den är så fruktansvärt ful.

Nu ska jag åter igen hänga med mr Ångest och leta på blocket efter en säng. Härligt härligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0