Josses fetgräddiga misslyckande.

Hela jag var bara big no no på gymma idag, omotiverad nanting. Det är dessa dagar jag blir lite extra stolt när jag krigar till gymmet ändå. Blev förtio min järnhäst och situps, sen höll jag på hungra ihjäl. Handlade för en aaasgod fredagsmiddag:
Kantareller Vitlök Chili Basilika Ruccola Färsk fullkornspasta Parmesanost Grädde

Hur kan man misslyckas med dessa saker? Joo, vet ni, man köper grädde med 4%fett. Smakar fy och fan, hela pastasåsen blev ett skämt. Det blev mer



URSCH!!!!!


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Haha! Du vet vad de säger, man lär sig av sina misstag ;D Övriga ingredienser lät smarriga så det var typiskt att "grädden" förstörde det hela. Men bättre lycka näsa gång :)

2010-09-26 @ 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0