Lira lite puttboll?

Jag sålde ett bord på blocket i veckan, han som hämtade det spanade in min volleyboll i hallen och frågade ifall jag spelar. Nej, men har. Frågade ifall jag vill börja spela igen. Typ (JAAA SAKNAR HJÄRTA). Mailar info, han spelar. Inte i vilket lag som helst, ett korpenlag.
Jag älskar sporten, så otroligt vacker och sjukt kul. Får gåshud bara av att kolla när andra spelar. Saknar ihjäl mig, känner på min boll nästan varje dag.
Men jag är en tävligsmänniska. Ända ut i fingerspetsarna, vill vara bäst, vinnavinnavinna.. Korpenlaget har inga träningar utan spelar bara matcher. Jag är diciplinerad när det gäller träning.
Mina benhinnor är inte bra just nu, inte bra alls om jag ska vara ärlig. Vaknade typ en gång i timmen inatt av senadrag under fötterna. Fråga mig inte hur det hänger ihop men på något vänster gör det faktiskt det.
Dåliga benhinnor->senadrag under fötterna.
Hoppa omkring på hallgolv är inte det ultimata då.
Så nu funderar jag på om jag ska ta tag i karriären igen på allvar. Eller följa och spela korpenmatch. Hmmm


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Du borde absolut börja om med volleyboll igen :)

Fick kramp ibland på nätterna då jag var gravid. Barnmorskan tipsade om att äta bananer eftersom kalcium hjälper? Värt att testa? :)

2010-09-30 @ 16:17:56
Postat av: mamstrams

delta på korpen en kväll i veckan som godis för själen o skit i landslagskarriären. Senadrag brukar hänga smman med mineralbrister av olika slag så rådet från Jelu är bra. När jag tränar massor måste jag ta ett mineraltillskott för annars står stortån inböjd mot hålfoten några ggr per natt o det är inte kul. Smärtsamt värre. Apoteket har dagens val sport som funkar. När man svettas massor så utsöndras mineralerna i allt för stor mängd fäör att kunna ersättas enbart genom kost...om man nu inte äter exemplariskt. Gå raka vägen till apoteket, utan att passera gå...

2010-10-07 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0