mina gigantiska feta som fladdrar i medvind.

Dagens järnhäst:
Jag står sedvanligt på den längst ut till höger, bakom mig står lika sedvanligt en tjej som är det smalaste man kan hitta. Sjukt sjukligt smal. Jag ser ut som en fet flodhäst brevid. Till vänster om mig krigar en tjej som ser ut som om hennes mål i livet är "svenska hollywoodfruar", jäävligt deffad, gigantiska silikonbröst och läppar. Hon har typ fyra gånger större bröst än mig och behöver ändå ingen sporttopp. Sen har hon världens urringning oxå.
Det är som vi tre, järnjänget, powerpuffpinglorna. Vi behöver inte stämma tid, utan lyckas för jämnan tajma in varandra där.
Nu kanske ni tror att jag går därifrån med svansen mellan benen för att jag är både fet och töntig i jämförelse men varenda gång ja hoppar av järnhästen (när de är vi tre så får man faktiskt ge sig, då behöver man inte tävla) så nickar jag mot dom, tänker "See ya, dont wanna be ya!!


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Nä fy! Dom vill man verkligen inte byta med, trots att det inte är så kul att vara sig själv jämt :)

2010-09-01 @ 23:07:45
Postat av: JOSSE

Fast det som är bra är ju att man kan va sig själv jämt utan krusiduller, det missade mina ironfriends;D

2010-09-03 @ 00:33:10
URL: http://storstvackrast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0