Nakna Kocken

Idag har jag gjort något djävulskt storkok så ni anar inte. jag har t.o.m. tagit kort på kalaset, men när jag såg bilden valde jag att inte lägga upp den för det såg ut som om någon hade spytt i grytan.
Däremot kan jag lägga upp receptet på mitt geniala recept! :)

1kg kyckling
En lök
Arla färdiga karibiska soppa ( i med allt för f..)
Ris

stek kycklingen och hacka löken, i med soppan och gör något vettigt medans allt kokar en stund.
Ös i riset och ät.


För övrigt så har min sambo ( som flyttade till uppsala) valt att flytta tillbaka till halmstad om han får börja här igen, så jag hoppas ikväll med hela mitt hjärta att det löser sig. Det borde ni med göra!
Annars står jag själv på en 3a med en hyra som kostar för mycket kronor.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men va? Har jag missat något nu? Har du flyttat? :O

2010-09-06 @ 20:28:23
URL: http://sandraholmqvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha oj, nu såg jag att det var Herman som skrivit! Tihi! Så skit i detta, hahahaha:)

2010-09-06 @ 20:29:27
URL: http://sandraholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0