Skulle tänkt på konsekvensen mer än kicken, idiot.

Idag är en sån dag jag egentlgien borde stannat i sängen, fast det är ganska kul att hata och ännu mer kul att tycka synd om sig själv så just därför steg jag upp. Och idag har det varit stackars mig kan jag lova. Har ont i rumpan, låren, ryggen och armarna av lämmenhet, sen i handen av blåsor och sen så fick jag ett plåster i armväcket hehe..
Jag har blivit blodgivare idag, sjukt nöjd för det är verkligen en sån sak jag tänkt bli länge men inte kommit mig för. Organdonator är nästa grej.
Verkligen allt har gått åt pipan och jag har tappat min stackars mobil i marken fyra gånger räknade jag till. Tur jag jobbar med kläder och inte mat numer, minns en av mina andra (de finns en heeel del) klumpiga dagar då jag tappade tre kebaber i marken, efter varandra. Då vart lars arg kan jag lova! Eller tappar ipodlurarna i toan kan man oxå lyckas med. Jag har nog gjort det mesta nu när jag tänker efter..
Som pricken över iet så trillade gardinstången precis ner. Och gardinerna som jag monterade imorse, och fönserlampan som sattes upp i helgen.


Nu släcker jag för kvällen, hoppas på mer lycka imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0