Snap!

Pappa ringer och är halvarg för han tror att jag varit elak, men far min borde veta bättre jag är en vänlig själ. Jag ska bli ensamstående. BAM oxå ser jag tusenlapparna flyga. Jag vill ha en soffa, soffbord, tvbänk och hästenssäng och detta är det ansolut mest nödvändiga sakerna.
Nu försöker jag komma till underfund hur jag ska få ihop livet.
Jag vill ju ha allt på direkten. Typ som att man vill ha resultat direkt man tränar (jag brukar faktiskt känna mig lite smalare bara av att veta att jag är påväg till gymet)

Blev lite upprymd över nyheten som kom som en smärre chock. Har fortfarande inte tagit mig i duschen efter morgonens träning. Har funderat om jag vill vara "en i mängden med en vit soffa" eller ska gå wild and crazy och köra på en röd. Den vita är oxå med divan fast fluffigare kuddar.


Nu duschen sen promenad och lämna tillbaks det andra paret tusenkronersdojjor denna månad. Inser att en soffa är viktigare än skor just nu.
Men inte viktigare än båda paren.


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Så A ska flytta ut? När och varför? Förstår om det känns gruvsamt med högre hyra. Men skönt att få ett riktigt sovrum och kunna inreda hela lägenheten som du vill :)

2010-09-05 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0