Snövit är inte den som är den.

Jag är så dum ibland, sitter och kollar runt på hemmabiosystem, men inser fördelen att ha en tv innan.. Och en säng, men jag är iallafall erbjuden sängplats så det löser sig.
Tvbordet är det frächaste everrrr men nu har jag två breve varandra i en liten tvåa. Man får gå kringelikrokar runt dem. Vardagsmotion hehhe
Imorn ska jag stiga upp aptidigt och storstäda lägenheten, den är så äcklig att jag bara vill spy. Verkligen smutsig. Sen har jag massa Måsten. Det är oxå spännande, de få dagar jag är ledig så stressar jag halverst ihjäl mig för att hinna allt. Ska även ge gardinstången en andra chans.

Givetvis ska jag träna massvis med, men det behöver jag knappast skriva. Läs mellan raderna puckon =)
Herman (stjärnan som lyser med sin frånvaro om ni minns honom). Han är bra lat han. Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0