Inget stå i vassen denna sommar!

Åhnej! Jäklar vad jag har börjat pumpa ben på sistone. och nu menar jag inte sådär halvdant som vi killar brukar göra, utan jag har verkligen köttat på denna vecka. 2gånger t.o.m ! Är så skönta tt köra ben med för att de maskinerna aldrig är upptagna.
Jag får hoppas det håller i sig.
Förövrigt så går det bara framåt. Jag har fått sommarjobbet fixat på Hallandsåsen här i Halmstad. För er som inte vet så är det på Skanska där dom bygger en tunnel. ska bli väldigt intressant och kul!
Men det är med bitterljuv känsla också.... Eftersom att jag fått jobbet kommer jag förmodligen inte kunna åka till USA med min andra halva Gustav. Känns väldigt tråkigt, men jag ska försöka lösa det med har jag tänkt!
Uppdatering om det kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0