Lät bli att köpa ett par skor idag duktig(:

Kan ju meddela att det dummaste jag någonsin skrivit på bloggen är det där om rumpan, oharre va herman har varit nervig idag. Har fått närmare trettio sms, meddelanden på facebook OCH han har bloggat. Där ser man.
Idag rullade jag ur sängen, min rygg är knäckt så ingen träning idag.
Åt thai till lunch/middag och det har jag fått lida av resten av dagen, jäklar va flåttigt. Blä. Ont i magen.

Aja rumpövningar, herman. Här har du några feta. 

Benböj med skivstång, fast lägg skivstången framför kroppen istället för på axlarna.
Utfall med ett litet skutt
Utfall med rotation åt sidan, funkar även med sitoutfall och rotation.
Hamstringscurl
Buttblastermaskinen är faktiskt grym
Bejböj fast singelben. Och med en balansbräda. Ställ bakre foten på brädan och kroppsvikten på den främre som du jobbar upp och ner med.
Sist men som borde köras först. Det finns en kondismaskin som ser lite ut som en crosstrainer, fast fötterna far utåt som då man åker skidor. Värm upp på den. Tar gött!. Floating tror jag den kallas om jag inte har fel. Man ser helt mongo ut i vilket fall.

Herman om du gör dessa tre gånger/veckan så är du redo för speedos på nolltid !
(Här skulle de varit en bild på min rumpa om det funnits någon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0