Summan av kardemumman.

Mina nyårsmål hittills kan jag direkt säga att dom inte går så fint. Sen nyår har jag haft en megaförkylning och även en släng av feber, folk hos mig, varit hemma en vecka, detoxat, umgåtts, tagit hand om mig själv delvis, jobbat somfan, fortsatt skjuta på saker, bara missat två ppiller, kvällscoren funkar, inte yogan. Jag har taggat ner men kanske lite för mkt?

Detoxen gick skitbra. Mein lieben mutter sa till mig att då man kör sådär hårt slits kroppen och man ska inte göra mer än en vecka. Inte mig emot, för efter en vecka kom jag hem till älgkött, röktfisk glass och hjortronsylt. Kanoners!
Imorn väntar en kanondag på gymmet, heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0