Vilken tid på dygnet är jag mest träningssugen måntro?




Jag saknar min stora sked herman. Råkade ringa och waina för stackarn idag. Dels för att jag trillade nerför en trapp igår och min rygg är kaputt, jag går som quasimodo.  Dels för att jag bröt mitt
löfte med mig själv igår. Det löftet att aldrig dricka sprit.
JOSEPHINE du kan I N T E dricka ens en litenliten shot utan att bli dum i huvudet, note to self.
Det är sånna gånger jag dansar på bord framför familjen, slår ciggpaket ur randoms händer och skriker till mina syskon hur galen jag är, går in på supermegalyxhotell och blir igenkänd som en gäst (säger då sklart att vi inte bor där dena här gången pga den dåliga servicen,)...
Har haft fullt upp idag att ha ångest för att jag blir världens värsta människa då jag dricker någonting som är starkare än 20%.
Aja nog om detta. Taggad till tusen på kinesis och spinning imorgon. Om ryggen håller dvs. 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sa ju att du skulle göra dennadagen roligare än dagen innan. Å inte lyssnar du utan gör tvärtom...

2011-02-21 @ 08:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0