Bästaste(:

Räknade precis lite på sats hemsida. Förra veckan så körde jag 13 pass på gymmet. Då både klasser och eget såklart. Jävlar å. Båder idag och igår har jag varit helt superslut, undrar ifall det beror på föregående. Iallfall bara blivit promenader som start på denna vecka. Känner typ när man behöver lite vila. Men imorn drar ja igång igen.
Dock åt ja så inihelvedte mkt skit förra veckan så blev förmodligen plusminusnoll. Vassen i år oxå.


På torsdag ska jag påbörja en detox. Har tjuvstartat lite redan nu genom att inte dricka koffein och mindre protein. Detox för er som inte vet är typ rening av kroppen, man få ut massa slaggprodukter och bli mindre sötsugen osv. Och jag garanterar er att jag kommer behöva peppning i allra högsta grad. Man är tydligen skithungrig mest hela tiden. Frukost imorgon: Quinoagröt.
Woopwoop. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Jag säger bara LCHF! Du är inte hungrig alls. Låter något trevligare väl? :)

2011-01-27 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0