"BEBIS?"

Sa en kund igår samtidigt som hon strök på min mage. NEEJ tänkte jag och ville först döda henne, sen ta mitt liv och få missfall. Hon va fet äcklig och luktade illa. Ha, ett noll till mig för jag luktar iaf inte illa. Men ikväll på yogan när jag mosade ansiktet i fötterna insåg jag att inte ens den punkten kan jag vinna med.

Gud vad jag saknar sommaren. Vill bara träna ute och ligga i gräset och göra situps.
Bestämde mig innan jag gick och la mig igår att jag skulle ut och springa då jag vaknade. Flög upp ur sängen, tände alla lampor, drack massa vatten och drog på en sporttopp innan ja kollade på klockan. 02.21. Så taggad var jag. Tvingade mig själv att sova några timmar till. 
Det var riktigt kanonväder ute kl 06.15, gick bra nanting. Oddsen att jag mötte en kompis på slutspurten? Jovars, en sandra chellig va på väg till jobbet. Hon skrattade och sa "fortsätt springa, fortsätt ba". Det gjorde jag. JÄKLAR VAD SKÖNT!


Nu tycker jag snyggherman får sluta gå hem med okända på kvällarna och börja skriva här istället. Visst?

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Men usch, vilken kommentar! Sån vill man absolut inte ha när det inte är så. Och speciellt inte att helt okända ska tafsa på ens mage! Du skulle gett henne en snyting :P

2011-01-19 @ 11:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0