Försök att återkomma.

Tjenis!
Allt är gött, har precis slängt ihop en jättestor sallad samt kokat broccoli. Fint att min granne hatar när ja lagar mat på nätterna. Tro mig jag skulle gärna slippa. Men låter hellre bli att svälta (fast det borde hon göra, den tjocka och feta som jag ska sönderreta)

Ska alldeles snart styras här på bloggen. Jag ser faktiskt fram emot att blogga som tusan, askul tidsfördriv ju. Dock behövs inget tidsfördriv just nu, snarare mer tid.
Allt ser ut som vanligt, förutom att det är lite gråare, regnigare och jag är lite tröttare. Ha haft motivation -10 dvs ingen alls men nu känns det snart bättre igen.
Tränade innan jobbet imorse, kondis (järnhäst och lubb) i en timme, sen ben. Gjorde utfall med en viktväst och lyckades på något vänster sträcka mig på insidan låren. Bra där?
Imorn blir det yoga och springa en halvmil. Kanske armar om det hinns.

Sängen nu, upp 0600 imorgon. Kul.
På återhörelse (menar det helt på riktigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0