Fyrpass.

Vadå tagga ner och skaffa ett liv, det är mitt liv ;)!
Igår tillryggalade jag även core och bodybalance. Coren lika usel  som vanligt. Eller man ska nog inte säga usel. Den är bara så himla kort, tror att ifall instruktörerna fick två låtar till på mage och två på rygg så skulle det nog funka. Synd. Så får alltid komplettera lite själv sen.
Bodybalance är mest bara skönt, lite yoga, lite balans, lite chigong (?) och avslappning.

Känns i kroppen idag, men inte alls så mkt som ja hade hoppats.

Herman, det var inga löften. Just därför strök jag under MÅL för det är bara mål, man ska inte avge löften man inte är säker på att man kan hålla. Däremot måste jag nog lova mig själv såhär i efterhand att börja stretcha.



Jag ska springa tjejmilen i år har jag tänkt. Vilken tid är rimlig att sikta in sig på ta? Någon som vill springa med mig? Förslag på andra roliga lopp?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0