Nytt år nya möjligheter eller hur det nu lyder.


Mina nyårsmål är följande:

Lägga upp träningen bättre, att jag ser till att köra tillexempel bröst måndagar, ben tisdagar osv. Nu kör jag det jag tycker är roligast (kondis) och den muskelgrupp som känns slöast för dagen.
Äta mindre skit.
Sluta skjuta på saker
Ha det bästa året någonsin.
Ta hand om och bry mig om mig själv (för ja är ju trots allt lite viktig jag med) och sluta vara så förbannat jobbig.
Återta mina gamla rutiner. Dvs antingen lite coreövningar eller en stunds yoga på kvällskvisten.
Tagga ner några decibel.
Bli en bättre människa.
Njuta av tillvaron och inte få dåligt samvete pga att inte göra någonting alls ibland.
Komma ihåg mina ppiller varenda dag.
Inte köpa saker jag inte behöver.

Vi ser väl hur länge detta håller. Nu situpsen (och ta ppillret som ja glömde imorse)

Herman dina löften då?


Kommentarer
Postat av: alanzab

Hi,



Nice article, thanks for sharing your thoughts, this article is very help full for me and my friends.



Thanks

<a href="http://www.alanza.se/">Soffbord</a>

2012-06-19 @ 12:35:36
URL: http://www.alanza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0