Skidåkningen hägrar!

Äntligen har jag dragit mitt strå till stacken och tänkte göra ett inlägg.
Inga nyårslöften för mig! sånt kan jag inte hålla, frågan är om josse kommer kunna hålla sina...hmm ;)
Annars tränar jag på som bara den, eller försöker iallfall. Jag har satt upp ett nytt mål och det är att vinna alla styrkegrenarna på gymmet nästa gång dom har tävling och det SKA jag klara !
Sen tycker jag att jossan behöver tagga ner lite. är det bara jag som tror hon tränar 78timmar om dygnet? OCH jag har gjort en hemsk upptäckt. 9/10 tjejer på gymmet. vad gör ni där? Ta i eller gå hem. skulle ni ta i så skulle ni få dom där kropparna som ni är avundsjuka på!
På fredag bär det dock av mot Val Thorens i Frankrike för en veckas skidåkning med sambon Oskar.
Kommer förhoppningsvis bli skitkul med massa snö och afterski.
håll tummarna för att jag kommer hem hel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0