What about the detox?

Ligger och mumsar på mandlar och litchi, ser film, städar om vartannat.
Detoxen fungerar redan efter fyra dagar över förväntan. Vet inte riktigt hur mkt jag skrivit om min mage, men jag har verkligen haft ont i den hur länge som helst. Varenda gång jag äter krampar det. Oxå blir den uppsvullen (därav hon som frågade om ja va gravve).
Nu iallafall så käkar jag ju helt utan mjölk, mjöl, rött kött, ägg, socker. Och jag minns inte sist jag mådde så bra. Det är helt magiskt.
En teori jag har är att jag måste fortsätta leva utan mjölk. Är ju egentligen allergisk mot både laktos och mjölkprotein men har lixom låtit det övergå (av lathet) till enbart laktosallergi. Dumma flicka.

Någon bieffekt? Nä, inte direkt. Lite trött men det kommer bli till sig, bara en omställning ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0