Dieeenstag.

Sitter och smuttar på min fjärde kopp kaffe i vanlig ordning. Steg upp just efter 0600 imorse, snabbade på kläder och ut i morgonsolen. Promenerade en sväng, in på steriksbron-sats för lite core. Ut i solen, in på solariet brevid för en 10minutare. Promenerade lite mer, sen hem och höll på hungra ihjäl. Serverade en asgod skål gröt. Och ungefär där är jag nu. En superfin morgon=)


Jag och axel körde ett sjuttiofemminutersspinningpass (långt ord!!) igår, förstår inte hur jag överlevde men lyckades på ngt sätt. Det är ju positivt. Stannade efter för att köra lite armar. Blev superset på triceps och tre olika på biceps. Innan man då tagit sig hem, varvat ner, duschat, ätit och planerat morgondagen så hinner klockan bli så himla mkt. Är dödstrött idag, men lätt värt det.
Håller på deala med mig själv på hur resterande av dagen kommer se ut. Jobb, fast punkt. Resten är som en röra. Skulle vilja köra ett stenhårt benpass. Skulle vilja ut och springa. Borde måla om i sovrummet. Borde göra säng-gaveln. Borde göra matlådor. Borde duscha håret (Hatarrrr gymduschar). Får ut mest av dagen ifall jag hoppar gymmet. Det svider. What to do?


Förresten så ska jag köpa nytt prottepulver, herman har du ngt tips på vilka som inte smakar röv? Jag vill va som du kexet;)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0