Efterlyser solen.

Började dagen med att snooza i närmare en timme. Skönt att vara ledig.
Klev ur sängen åt höger, drog upp persiennerna och även idag agerade jag blottaren på fredhäll. Stackars dagisbarn.

Öppnade fönstret och släppte in lite luft, startade kaffemaskinen, la mig igen och kollade fb.
Tänkte ta en promenad men man blir så negativ när det bara är slaskigt och halt och molnigt.
Fikade asgod frukost bestående av gröt med mammasylt, knäckemackor med kallrökt lax och kaffe. Man får bara ha sylt på gröten när man är ledig, annars äre banan eller någonting annat vardagligt som gäller.

En promenad och yoga står på schemat. Sen hem och målartvätta och tejpa. Sen träna på riktigt. Sen måla(?).
Förövrigt är jag less på köttfärssås. Har ätit det till både lunch och middag varenda dag sen i lördags. Boring. Blir nog sista dagen idag, har laddat upp med blodpudding för kommande.

Drömde förresten om plättar inatt. Så vaknade jag och var skithungrig. Är fortfarande så jääävla sugen.
Bild google.


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Visst såg du pannkaksreceptet jag la upp för ett tag sedan? Inte fullt så onyttigt och sjuuukt mättande :)

2011-03-17 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0