Förbaskade htc-skit sabbar mitt liiiiiv!

MOBILJÄVEL!

Jag drog hemifrån, gick en bit och skulle kolla hur långt på väntelistan som var kvar innan min plats på passet var spikat. Alla nya eventklasser blir fulla direkt, och med min fantastiska framförhållning börjar jag oftast vänta på plats typ 40, eller som denna gång 58.
Innan jag gick så var jag nere på vänteplats 13, då får man nästan alltid plats. Har aldrig varit med om motsatsen iallafall. Vet ni vad mobilen gjorde? AVBOKADE MIG!!!
Svor för mig själv ett tag, blev förbannad och gick hem igen.

Förra veckan fuckade mobilen oxå upp, då försökte jag avboka men den gjorde inte det så jag blev låst från att boka klasser. Wainade lite och hatade den, så det löste sig. Jävla jävla skitmobil.

Så nu vet jag inte om jag ska orka gå och träna ändå, eller vara sur och stanna hemma, locka håret och va lite stylish på jobbet för en gångs skull. Adios.


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Jasi, teknikens under... Tror Julia har en HTC också, som mest bara tjorvar.

Tack och lov för min b-mobil som går att kort, ringa och messa med, men inte så mycket mer. Finns annat i världen att vara förbannad över ;)

2011-03-23 @ 12:27:48
Postat av: JennyLu

Jasi, teknikens under... Tror Julia har en HTC också, som mest bara tjorvar.

Tack och lov för min b-mobil som går att ta kort, ringa och messa med, men inte så mycket mer. Finns annat i världen att vara förbannad över ;)

2011-03-23 @ 12:28:24
Postat av: JennyLu

Oj vad jag spammar idag! Sorry :S

2011-03-23 @ 12:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0