Grymt tungt benpass:

Måste lägga in det så det aldrig faller i glömska:

Enbensböj med hantlar följt av enbenshopp, 3x10 på vardera ben.
Benböj med skivstång följt av djupa upphopp, 3x10
Marklyft följt av grodhopp, 2x10
Benpress, 2x10
Och lite utfall. Bara för att garantera träningsvärken.


När jag kom till gymmet imorse va ja inte sådär superjossetaggad utan mer tänkte att ja kör på, stretchar lite länge osv. Men det blev helt tvärtom, jävlar vilket pass! Sjukt bra! Läste någonstans att kontrastträning (tror jag det hette) ska tydligen få musklerna att vilja självdö. Så istället för att dela på övningarna bestämde jag mig för att pröva, så jag satt ihop lite superset som är varandras typ motrörelse? Svårt att förklara, men just nu känns det bra. Eller förjävligt beroende på hur man väljer att se saken.
GÖTT!
Ska tugga i mig lite mer salta pinnar och sen vika in årorna. Imorgon väntar en fantastisk dag, ledig, tre pass inbokade, kommer gå på två, max. Pusssoookraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0