I wanna see ya tonight!

Oj vilken dag!
Vaknade upp och stoppade direkt i mig en ipren, fikade gröt och gav mig till fridhemsplan för crosstraining. Grymt bra! Jag var lite illamående när jag gick därifrnå bara för att jag tagit i så mycket. Världens bästa känsla när man känner sig helt överkörd.
Kom hem och slängde i mig (bokstavligt) lite bulgur, keso och tonfisk i en enda röra. Efter max förtio minuter hemma så hae jag stylat om och gav mig an nästa äventyr. Förbi stoffe och hämtade min laddare som blivit kvarglömd. Förbi gymgrossisten på odenplan. Till sats vasagatan, mötte upp elina. Tränade kondis i 45 min, sen mosade vi våra magar innan vi tog plats i bastun för skitsnack och ansiktsmasker.
Nu är jag mör i kroppen vill jag lova. Sitter här och äter grahamsgröt och husmans. Höll på svälta ihjäl.
Ska strax dressa om, möta upp några snyggingar för ett glas och vidare på bio.

Adjöks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0