Poolia.

När jag vaknade till liv igår så begav jag mig till sats vasagatan, där kan man simma osv. Trodde jag. Poolen var ungefär som en barnpool stor.
Stod iallafall 35min på crosstrainern och 40 på löpbandet, tänkte köra rygg men det var bara miffon som tränade där. Satt mig i rodden och en kille kom fram ba "Öööh minns du hur mkt vikt som va på den?" Nä antagligen inte, kör klart om du ska gå därifrån eller lägg vikten på minnet. Sen stannade han o tittade när jag körde, jag blev förbannad och bestämmde mig för att ryggen fick vänta.
Gick och tog plats i jacuzzin med anna och marie istället. Mkt bättre. Tills ngra jävla muppar kom dit, kan inte klandra dom;) Satt och skvätte vatten osv på oss, jätteeekul. Not.
Så vi drog oss mot damernas (jag gick av misstag en tur igenom herrarnas, catching!), gjorde ansiktsmask och bastade.
Skön kväll. Avslutades med husmans med rökt lax, sen sängen dirr.

 Sats vasagatan, lånad bild.

Denna fredag har börjat som torsdagen slutade, husmans med lax och gröt. Taggar för gymmet. Måste ju ta igen det där ryggpasset som inte blev av igår. Woopwoop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0